Przejęcie funkcji w dziale księgowości

Przejęcie funkcji w dziale księgowości – zastosowanie outsourcingu funkcjonalnego, czyli wyłączenie ze struktury działu finansowo-księgowego tylko pewnych zadań lub funkcji w celu obniżenia kosztów lub zwiększenia efektywności tych funkcji.

 

Korzyści współpracy w zakresie przejęcia wybranych funkcji:

 

  • obniżenie kosztów związanych z powierzeniem określonych działów, prac czy kosztownych lub wymagających większego zaangażowania zadań w ramach struktur przedsiębiorstwa;
  • dostęp do wysoko specjalistycznej wiedzy i bieżących przepisów oraz bogatego doświadczenia pracowników Denzel Polska;
  • obniżenie ryzyka wystąpienia błędu czy niedotrzymania terminu prac;
  • rozwiązanie sytuacji nietypowych czy sporadycznych dla przedsiębiorstwa przez doświadczoną załogę.

 

 

W ramach usługi przejęcia określonych funkcji działu księgowości oferujemy w szczególności:

  • prowadzenie księgowości firmy we współpracy, pod nadzorem osoby zajmującej się całością spraw finansowych firmy (dyrektor finansowy, specjalista ds. controllingu, menedżer itp.);
  • przejęcie wybranych funkcji i prac (fakturowanie, prowadzenie rejestrów, np. VAT, rozliczenia podatkowe);
  • przygotowanie comiesięcznych raportów dla odbiorców polskich i zagranicznych;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, umorzenia i przeszacowania zgodnie z zasadami rachunkowości i przepisami podatkowymi);
  • czasowe wsparcie działu księgowości (w okresie urlopów, zwolnień chorobowych, szczególnego natężenia pracy);
  • opracowanie polityki rachunkowości;
  • dostosowanie planu kont do zmieniających się potrzeb klienta lub dla klientów nowo pozyskanych;
  • prace z zakresu budżetowania i przygotowania instrumentów controllingu;
  • wsparcie merytoryczne, organizacyjne i techniczne przy realizacji projektów klienta;
  • inne usługi uzgodnione z klientem.
Copyrights 2013: Denzel Polska, Biuro rachunkowe, Polityka prywatnosci