Pełna księgowość

PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ – prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych firmy w każdym zakresie i wymiarze poprzez wyłączenie księgowości ze struktur organizacyjnych przedsiębiorstwa.

 

Korzyści ze współpracy w zakresie pełnej księgowości:

 

  • zwiększenie koncentracji na obszarach strategicznych przedsiębiorstwa;
  • redukcja kosztów zatrudnienia, wyposażenia stanowisk pracy;
  • dostęp do bieżącej wiedzy i najnowszych przepisów bez konieczności ponoszenia nakładów na szkolenia;
  • dostosowanie metod i narzędzi księgowych do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa;
  • opracowanie odpowiedniego systemu zapewniającego wysokiej jakości narzędzie wspierające efektywne i skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem.

 

 

 

Usługa prowadzenia pełnej księgowości obejmuje swym zakresem przede wszystkim:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami polskiej ustawy o rachunkowości;
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości;
  • sporządzanie bilansu otwarcia, polityki rachunkowości oraz opracowanie i dostosowanie zakładowego planu kont;
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, umorzenia i przeszacowania zgodnie z zasadami rachunkowości i przepisami podatkowymi;
  • sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego;
  • sporządzanie innych, przewidzianych prawem, sprawozdań (np. do urzędów statystycznych);
  • sporządzanie wszystkich wymaganych deklaracji i rozliczeń podatkowych oraz dokumentacji z tym związanej;
  • kalkulacje podatkowe;
  • przekazywanie do urzędów skarbowych deklaracji podatkowych, kontakt z urzędami w sprawach podatkowych.
Copyrights 2013: Denzel Polska, Biuro rachunkowe, Polityka prywatnosci